Website re-design
De gehele website van PvdA en Groenlinks Zeewolde is opnieuw ontworpen en gebouwd. De site is nu sneller, moderner en veel gebruiksvriendelijker!
PvdA/GroenLinks
De fractie PvdA/GroenLinks te Zeewolde zat al enige tijd met het vraagstuk hoe ze hun doelgroep meer konden betrekken bij de gang van zaken. Na een eerste brainstormsessie met onze Dino’s kwamen we al snel tot de conclusie dat de huidige website niet aansloot bij de wens, en dat er een compleet nieuw concept op tafel moest komen.
Wat we hebben gedaan:
|
|
Homepagina oude website |
Blogpagina oude website |
Homepagina nieuwe website |
Blogpagina nieuwe website |
Resultaat:
Een nieuw en professioneel visitekaartje van de organisatie waarmee ze snel en gemakkelijk contact kunnen leggen met de bezoeker. Dankzij het frisse en stralende design is de drempel voor bewoners van Zeewolde lager om contact op te nemen en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Maandelijks blijft onze kudde de website beschermen en onderhouden én schrijven we de nieuwste artikelen over actualiteiten in de politiek.
SEO optimalisatie
Complete technische SEO-analyse van de website uitgevoerd. Verdere optimalisatie kan de laadtijden met 3 (!) seconden verlagen en de website hoger laten scoren.
Hupra ICT
Wij werden door de grote ICT-dienstverlener Hupra benaderd met het verzoek om een SEO-Analyse van de website uit te voeren. Zij wilden graag meer inzicht in de SEO (technische) verbeterpunten die ervoor konden zorgen dat zij hoger zouden ranken in de organische (gratis) zoekresultaten.
- Een nulmeting van de laadtijden op zowel mobiel als desktop
- Een crawl van de hele website om de SEO-tekortkomingen te vinden
- Een nulmeting van het backlinkprofiel
- Een zoekwoordenonderzoek van de huidige posities in Google
- Een adviesrapport bestaande uit 11 pagina’s met 17 duidelijke verbeterpunten
1. Een nulmeting van de laadtijden 2. Afbeeldingen verkleinen 3. Blokkerende JS en CSS bronnen 4. Verwijder ongebruikte CSS 5. Browsercaching juist instellen 6. Verschillende domeinversies verwijzen niet door |
7. 404-pagina’s 8. Incorrecte 404-pagina 9. Social Media buttons niet gelinkt 10. Ontbrekende, dubbele en te lange metabeschrijvingen + titels 11. Headers optimaliseren 12. Missende ALT-Beschrijvingen |
13. Ontbrekende canonical tags 14. Verkeerde pagination implementatie 15. Geen sitemap 16. Rich data markup ontbreekt 17. Verkeerde taal ingesteld 18. Facebook Open Graph en Twitter Cards data onvolledig |
Resultaat
De verbeteringen worden momenteel doorgevoerd door onze dino’s. Het doel is om de laadtijden van de website terug te dringen naar 3 seconden. Ook zullen ze de metatitels en metabeschrijvingen herschrijven en optimaliseren om hiermee de click-through-rate (CTR) naar de website te bevorderen. Het verhelpen van de pijnpunten zorgt op termijn voor een hogere ranking in de organische zoekresultaten. Een hogere ranking = meer bezoekers!
Meer conversies
In de eerste maand is er door de inzet van Search Engine Advertising (SEA) een 239% stijging in het aantal bezoekers gerealiseerd. Lees snel hoe wij dit hebben gedaan!
Behind the Mirror
Kapperszaak Behind the Mirror zocht een manier om nieuwe klanten te krijgen. Na het bouwen van de nieuwe website kwam Digital Dinosaurs te hulp met conversie optimalisatie en content marketing. Door het meten van de route van de bezoekers door middel van Hotjar en Tag manager, hebben we een nieuwe opbouw gemaakt van de homepage en aansluitend SEA ingezet. Met resultaat, al na de eerste maand was er een stijging van 239% in het websiteverkeer.
145% stijging op dag 1
|
239% stijging in de eerste maand
|
Wij blijven nu wekelijks de website optimaliseren en schrijven SEO-teksten om de website beter vindbaar te maken.
Wat we hebben gedaan:
|
|
Aangezien het optimaliseren van een website niet een eenmalige klus is, blijven wij wekelijks de website onderhouden en voeren we maandelijks een analyse uit op zoek naar kansen en verbeteringen. De website is inmiddels al op vele vlakken vooruit gegaan, maar wij blijven samen met de klant streven naar een nóg mooier resultaat!
Vertrouwd door tientallen bedrijven
Uitgelichte cases
Website re-design
De gehele website van PvdA en Groenlinks Zeewolde is opnieuw ontworpen en gebouwd. De site is nu sneller, moderner en veel gebruiksvriendelijker!
PvdA/GroenLinks
De fractie PvdA/GroenLinks te Zeewolde zat al enige tijd met het vraagstuk hoe ze hun doelgroep meer konden betrekken bij de gang van zaken. Na een eerste brainstormsessie met onze Dino’s kwamen we al snel tot de conclusie dat de huidige website niet aansloot bij de wens, en dat er een compleet nieuw concept op tafel moest komen.
Wat we hebben gedaan:
|
|
Homepagina oude website |
Blogpagina oude website |
Homepagina nieuwe website |
Blogpagina nieuwe website |
Resultaat:
Een nieuw en professioneel visitekaartje van de organisatie waarmee ze snel en gemakkelijk contact kunnen leggen met de bezoeker. Dankzij het frisse en stralende design is de drempel voor bewoners van Zeewolde lager om contact op te nemen en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Maandelijks blijft onze kudde de website beschermen en onderhouden én schrijven we de nieuwste artikelen over actualiteiten in de politiek.
Meer conversies
In de eerste maand is er door de inzet van Search Engine Advertising (SEA) een 239% stijging in het aantal bezoekers gerealiseerd. Lees snel hoe wij dit hebben gedaan!
Behind the Mirror
Kapperszaak Behind the Mirror zocht een manier om nieuwe klanten te krijgen. Na het bouwen van de nieuwe website kwam Digital Dinosaurs te hulp met conversie optimalisatie en content marketing. Door het meten van de route van de bezoekers door middel van Hotjar en Tag manager, hebben we een nieuwe opbouw gemaakt van de homepage en aansluitend SEA ingezet. Met resultaat, al na de eerste maand was er een stijging van 239% in het websiteverkeer.
145% stijging op dag 1
|
239% stijging in de eerste maand
|
Wij blijven nu wekelijks de website optimaliseren en schrijven SEO-teksten om de website beter vindbaar te maken.
Wat we hebben gedaan:
|
|
Aangezien het optimaliseren van een website niet een eenmalige klus is, blijven wij wekelijks de website onderhouden en voeren we maandelijks een analyse uit op zoek naar kansen en verbeteringen. De website is inmiddels al op vele vlakken vooruit gegaan, maar wij blijven samen met de klant streven naar een nóg mooier resultaat!
Vertrouwd door tientallen bedrijven
Uitgelichte cases
Website re-design
De gehele website van PvdA en Groenlinks Zeewolde is opnieuw ontworpen en gebouwd. De site is nu sneller, moderner en veel gebruiksvriendelijker!
PvdA/GroenLinks
De fractie PvdA/GroenLinks te Zeewolde zat al enige tijd met het vraagstuk hoe ze hun doelgroep meer konden betrekken bij de gang van zaken. Na een eerste brainstormsessie met onze Dino’s kwamen we al snel tot de conclusie dat de huidige website niet aansloot bij de wens, en dat er een compleet nieuw concept op tafel moest komen.
Wat we hebben gedaan:
- Van concept naar uitwerking
- Compleet nieuwe website
- Opnieuw uitgedachte menustructuur
- Nieuwe huisstijl met aangepast logo
- Maandelijkse SEO-teksten
- Contentmarketing website
- Search Console en Analytics voor optimalisatie
Homepagina oude website
Blogpagina oude website
Homepagina nieuwe website
Blogpagina nieuwe website
Resultaat:
Een nieuw en professioneel visitekaartje van de organisatie waarmee ze snel en gemakkelijk contact kunnen leggen met de bezoeker. Dankzij het frisse en stralende design is de drempel voor bewoners van Zeewolde lager om contact op te nemen en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Maandelijks blijft onze kudde de website beschermen en onderhouden én schrijven we de nieuwste artikelen over actualiteiten in de politiek.
SEO optimalisatie
Complete technische SEO-analyse van de website uitgevoerd. Verdere optimalisatie kan de laadtijden met 3 (!) seconden verlagen en de website hoger laten scoren.
Hupra ICT
Wij werden door de grote ICT-dienstverlener Hupra benaderd met het verzoek om een SEO-Analyse van de website uit te voeren. Zij wilden graag meer inzicht in de SEO (technische) verbeterpunten die ervoor konden zorgen dat zij hoger zouden ranken in de organische (gratis) zoekresultaten.
- Een nulmeting van de laadtijden op zowel mobiel als desktop
- Een crawl van de hele website om de SEO-tekortkomingen te vinden
- Een nulmeting van het backlinkprofiel
- Een zoekwoordenonderzoek van de huidige posities in Google
- Een adviesrapport bestaande uit 11 pagina’s met 17 duidelijke verbeterpunten
1. Een nulmeting van de laadtijden
2. Afbeeldingen verkleinen
3. Blokkerende JS en CSS bronnen
4. Verwijder ongebruikte CSS
5. Browsercaching juist instellen
6. Verschillende domeinversies verwijzen niet door
7. 404-pagina’s
8. Incorrecte 404-pagina
9. Social Media buttons niet gelinkt
10. Ontbrekende, dubbele en te lange metabeschrijvingen + titels
11. Headers optimaliseren
12. Missende ALT-Beschrijvingen
13. Ontbrekende canonical tags
14. Verkeerde pagination implementatie
15. Geen sitemap
16. Rich data markup ontbreekt
17. Verkeerde taal ingesteld
18. Facebook Open Graph en Twitter Cards data onvolledig
Resultaat
De verbeteringen worden momenteel doorgevoerd door onze dino’s. Het doel is om de laadtijden van de website terug te dringen naar 3 seconden. Ook zullen ze de metatitels en metabeschrijvingen herschrijven en optimaliseren om hiermee de click-through-rate (CTR) naar de website te bevorderen. Het verhelpen van de pijnpunten zorgt op termijn voor een hogere ranking in de organische zoekresultaten. Een hogere ranking = meer bezoekers!
Meer conversies
In de eerste maand is er door de inzet van Search Engine Advertising (SEA) een 239% stijging in het aantal bezoekers gerealiseerd. Lees snel hoe wij dit hebben gedaan!
Behind the Mirror
Kapperszaak Behind the Mirror zocht een manier om nieuwe klanten te krijgen. Na het bouwen van de nieuwe website kwam Digital Dinosaurs te hulp met conversie optimalisatie en content marketing. Door het meten van de route van de bezoekers door middel van Hotjar en Tag manager, hebben we een nieuwe opbouw gemaakt van de homepage en aansluitend SEA ingezet. Met resultaat, al na de eerste maand was er een stijging van 239% in het websiteverkeer.
145% stijging op dag 1
239% stijging in de eerste maand
Wij blijven nu wekelijks de website optimaliseren en schrijven SEO-teksten om de website beter vindbaar te maken.
Wat we hebben gedaan:
- Hotjar gebruikt voor een sitemap
- Van concept naar uitwerking
- Schrijven van SEO-teksten
- Inzetten van SEA
- Contentmarketing
- Search Console en Analytics ter aansluiting
Aangezien het optimaliseren van een website niet een eenmalige klus is, blijven wij wekelijks de website onderhouden en voeren we maandelijks een analyse uit op zoek naar kansen en verbeteringen. De website is inmiddels al op vele vlakken vooruit gegaan, maar wij blijven samen met de klant streven naar een nóg mooier resultaat!
Vertrouwd door tientallen bedrijven
Uitgelichte cases
Website re-design
De gehele website van PvdA en Groenlinks Zeewolde is opnieuw ontworpen en gebouwd. De site is nu sneller, moderner en veel gebruiksvriendelijker!
PvdA/GroenLinks
De fractie PvdA/GroenLinks te Zeewolde zat al enige tijd met het vraagstuk hoe ze hun doelgroep meer konden betrekken bij de gang van zaken. Na een eerste brainstormsessie met onze Dino’s kwamen we al snel tot de conclusie dat de huidige website niet aansloot bij de wens, en dat er een compleet nieuw concept op tafel moest komen.
Wat we hebben gedaan:
- Van concept naar uitwerking
- Compleet nieuwe website
- Opnieuw uitgedachte menustructuur
- Nieuwe huisstijl met aangepast logo
- Maandelijkse SEO-teksten
- Contentmarketing website
- Search Console en Analytics voor optimalisatie
Homepagina oude website
Blogpagina oude website
Homepagina nieuwe website
Blogpagina nieuwe website
Resultaat:
Een nieuw en professioneel visitekaartje van de organisatie waarmee ze snel en gemakkelijk contact kunnen leggen met de bezoeker. Dankzij het frisse en stralende design is de drempel voor bewoners van Zeewolde lager om contact op te nemen en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Maandelijks blijft onze kudde de website beschermen en onderhouden én schrijven we de nieuwste artikelen over actualiteiten in de politiek.
SEO optimalisatie
Complete technische SEO-analyse van de website uitgevoerd. Verdere optimalisatie kan de laadtijden met 3 (!) seconden verlagen en de website hoger laten scoren.
Hupra ICT
Wij werden door de grote ICT-dienstverlener Hupra benaderd met het verzoek om een SEO-Analyse van de website uit te voeren. Zij wilden graag meer inzicht in de SEO (technische) verbeterpunten die ervoor konden zorgen dat zij hoger zouden ranken in de organische (gratis) zoekresultaten.
- Een nulmeting van de laadtijden op zowel mobiel als desktop
- Een crawl van de hele website om de SEO-tekortkomingen te vinden
- Een nulmeting van het backlinkprofiel
- Een zoekwoordenonderzoek van de huidige posities in Google
- Een adviesrapport bestaande uit 11 pagina’s met 17 duidelijke verbeterpunten
1. Een nulmeting van de laadtijden
2. Afbeeldingen verkleinen
3. Blokkerende JS en CSS bronnen
4. Verwijder ongebruikte CSS
5. Browsercaching juist instellen
6. Verschillende domeinversies verwijzen niet door
7. 404-pagina’s
8. Incorrecte 404-pagina
9. Social Media buttons niet gelinkt
10. Ontbrekende, dubbele en te lange metabeschrijvingen + titels
11. Headers optimaliseren
12. Missende ALT-Beschrijvingen
13. Ontbrekende canonical tags
14. Verkeerde pagination implementatie
15. Geen sitemap
16. Rich data markup ontbreekt
17. Verkeerde taal ingesteld
18. Facebook Open Graph en Twitter Cards data onvolledig
Resultaat
De verbeteringen worden momenteel doorgevoerd door onze dino’s. Het doel is om de laadtijden van de website terug te dringen naar 3 seconden. Ook zullen ze de metatitels en metabeschrijvingen herschrijven en optimaliseren om hiermee de click-through-rate (CTR) naar de website te bevorderen. Het verhelpen van de pijnpunten zorgt op termijn voor een hogere ranking in de organische zoekresultaten. Een hogere ranking = meer bezoekers!
Meer conversies
In de eerste maand is er door de inzet van Search Engine Advertising (SEA) een 239% stijging in het aantal bezoekers gerealiseerd. Lees snel hoe wij dit hebben gedaan!
Behind the Mirror
Kapperszaak Behind the Mirror zocht een manier om nieuwe klanten te krijgen. Na het bouwen van de nieuwe website kwam Digital Dinosaurs te hulp met conversie optimalisatie en content marketing. Door het meten van de route van de bezoekers door middel van Hotjar en Tag manager, hebben we een nieuwe opbouw gemaakt van de homepage en aansluitend SEA ingezet. Met resultaat, al na de eerste maand was er een stijging van 239% in het websiteverkeer.
145% stijging op dag 1
239% stijging in de eerste maand
Wij blijven nu wekelijks de website optimaliseren en schrijven SEO-teksten om de website beter vindbaar te maken.
Wat we hebben gedaan:
- Hotjar gebruikt voor een sitemap
- Van concept naar uitwerking
- Schrijven van SEO-teksten
- Inzetten van SEA
- Contentmarketing
- Search Console en Analytics ter aansluiting
Aangezien het optimaliseren van een website niet een eenmalige klus is, blijven wij wekelijks de website onderhouden en voeren we maandelijks een analyse uit op zoek naar kansen en verbeteringen. De website is inmiddels al op vele vlakken vooruit gegaan, maar wij blijven samen met de klant streven naar een nóg mooier resultaat!